خبر کشته شدن بهنود رمضانی دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

احمدی نژاد: آینده تعیین شده

چند تا از دوستان آمده بودند می‌گفتند ما نگران آینده‌ایم، گفتم آینده تعیین شده شما بروید کارتان را بکنید نتیجه حاصل می‌شود. گفت یعنی بعدی کیه؟! گفتم به نظر شما خدا نمی‌داند که بعدی کیست؟ گفت چرا. گفتم پس چه غصه‌ای داری. دیگر گذشت که ملت را سرکار بگذارند و با این طرفی و اون جناحی بازی بر مردم حکومت کنند.

(تکه ای از سخنرانی رئیس جمهور محبوب دکتر محمود احمدی نژاد – کاملا” واقعی)

(برگرفته از امید20)


این اولین بار نیست که حاج محمود خبر از انتخاب تعیین شده از قبل می دهد ! حتی خوده سایت های طرفدار دولت هم بعضی از حرفاشو سانسور کردن...


لینک خبر

آلبوم جدید ابی - حس تنهایی

واستون توی این پست آلبوم جدید ابی عزیز رو گزاشتم پیشنهاد می کنم دانلود کنید مخصوصا اگر سفر میرید واستون آلبوم پر خاطره ای خواهد بود.



دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

فروش بهتر فیلم تهمینه میلانی نسبت به اخراجی ها3

خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir) : فیلم یکی از مادونفر ساخته تهمینه میلانی علی رغم داشتن سینماهایی کمتر از اخراجیها ،از فروش بهتری نسبت به فیلم اخراجیها برخوردار شده است .

به گزارش انتخاب؛ تهمینه میلانی گفته: «فروش فیلم من در روز اول اکران در اریکه ایرانیان فقط 100 هزار تومان با «اخراجی‌ها 3» تفاوت داشته و این در شرایطی است که فیلم من فقط 10 سالن دارد و «اخراجی‌ها 3» با اعمال نفوذ 35 سالن.»

او با ابراز نارضایتی از وضعیت اکران عمومی فیلمش گفت: «از شرایط موجود برای اکران فیلمم راضی نیستم. سه فیلم مال یک دفتر است و این فیلم ها تعداد بیشتری از سالن‌های سینما را به دست آورده اند. این برخلاف آئین‌نامه اکران فیلم ها است. این منطقی نیست که برخی فیلم‌های ضعیف‌تر تعداد سالن بیشتری در اختیار داشته باشند.»

پیام نوروزی استاد محمدرضا شجریان

پیام نوروزی استاد محمدرضا شجریان

پیام شادباش نوروزی استاد آواز ایران محمدرضا شجریان / افتخار من همیشه این بوده و هست که از طبار مردمانی بوده ام که با وجدانی بیدار و کنجکاوی ذاتی و هوشی سرشار ارزشهای سرزمینش را پاسداری کرده و نگه داشته و از دم طوفان های ویرانگر تاریخ. زبان آداب و ملیت و آئینش را با حماسه صبر و مقاومت نجات بخشیده... پایدار و سرفراز و برقرار باشید. عیدتان مبارک

لینک در یوتوب

دعای پارسی سال تحویل


امسال سنت شکنی می کنیم و پارسی دعای تحویل سال را می خوانیم

گوهر خیراندیش: انتظار داشتم تلویزیون در انتقال اخبار صادقانه ...

گوهر خیراندیش: انتظار داشتم تلویزیون در انتقال اخبار صادقانه عمل کند


این حرف گوهرخیر اندیش بازیگر با سابقه ماست که در مصاحبه با خبرگزاری آفتاب نیوز کرده


لینک مصاحبه

جدایی نادر از سیمین

دو تا فیلم قراره توی عید اکران سینماها بشه ، گرچه جدایی نادر از سیمین رو توی بعضی از دانشگاها اکران کردن واسه دانشجو ها به هر حال...


یک فیلم ساخته اصغر فرهادی و دیگری ده نمکی


آقای ده نمکی فکر کرده اخراجی ها 2 هستش و ایرانی ها همون ایرانی های سابق هستن و مملکت هیچ تغییر نکرده ولی خواهید دید که امسال نوروز یه عیدی همچین حسابی گیر آقای ده نمکی و بازیگران دلقک فیلمش  میاد که کیف کنن . فیلمی که نه محتوایی خواهد داشت و مفهومی ، الان با خودتون میگید اینا رو از کجا میدونی تو که ندیدی ؟! خوب حداقل ازون سری قبل اخراجی ها می شد فهمید که فقط سرهم بندی شده. این اخراجی های 3 هم که مسخره کردن انتخابات و مردم و ایناس دیگه چیز زیادی نمیشه انتظار داشت ازین فیلم مزخرف !!


در مقابل فیلم " جدایی نادر از سیمین " به کارگردانی اصغر فرهادی هستش ، به عقیده خیلی ها بهترین فیلم ساخته شده توسط اصغر فرهادی هستش.

از نظر جایزه ای که اگر بخوام بگم که باس کل مطلب رو به جایزه های این فیلم اقتصاص بدم ولی خوب خالی از لطف هم نیست . اینم لیست جوایز :

خرس طلایی بهترین فیلم از شصت و یکیمین جشنواره فیلم برلین.
خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد برای گروه بازیگران مرد فیلم از شصت و یکیمین جشنواره فیلم برلین.
خرس نقره ای بهترین بازیگر زن برای گروه بازیگران زن فیلم از شصت و یکیمین جشنواره فیلم برلین.
فیلمنامه فیلم قبل از تولید در جشنواره آسیا پاسیفیک جایزه گرفت.
سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر
سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر
سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر
سیمرغ بلورین بهترین فیلم برداری از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر
سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر
دیپلم افتخار برای بازیگر مرد در نقش مکمل از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر
دیپلم افتخار برای بازیگر زن در نقش مکمل از بیست و نهمین جشنواره فیم فجر


فکر می کنم هرکس از فیلم و سینما چیزی میدونه و می فهمه واسه وقت خودش ارزش قایل هستش و زمان گران بهاشو برای فیلمی که پشتوانه داره همه جوره و فقط توش به موضوعات مسخره و مسخره کردن یک ملت می پردازه حروم نمی کنه.


منتظر بمب نوروز امسال باشید عزیزان من

نوروز 90

سلام به همه

خیلی وقت بود نبودم ، نیومدم ، آپدیت نکردم..

بالاخره کار و زندگی گزاشت و تونستم بیام حالا که نزدیک سال جدیده یکم بلاگ رو به روز کنم و برسم بهش



پیشاپیش نوروزتون مبارک باشه عزیزان و امسال سال خوبی واسه ایران و ایرانی باشه . پر از خبرهای خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همسایه کروبی: دیشب چراغ ها خاموش بود، نیروی پلیس درخیابان نیست،

همسایه کروبی: دیشب چراغ ها خاموش بود، نیروی پلیس درخیابان نیست، آنها را منتقل کرده اند

درحالی که طی روزهای گذشته گمان می رفت که مهدی کروبی یک از رهبران مخالف دولت در خانه خود تحت بازداشت است یکی از اهالی محله وی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که در کوچه وی دیگر ماموری وجود ندارد.

این منبع محلی به کمپین گفت: « مطمینم که آنها دیگر درخانه شان نیستند. شیشه ها همه شکسته و کسی در خانه نیست.»

او با تشریح وضعیت منطقه مسکونی که در آن مهدی کروبی ساکن است گفت: « منطقه فرمانیه دیباجی شمالی به دلیل اینکه سفارت های زیادی را در خود جای داده است دارای امنیت بالایی است و مرتب گشت وجود دارد. خیلی از مقامات هم به دلیل استفاده از ساختمان های غصبی در این منطقه زندگی می کنند. دیشب وامروز خانه کروبی به شدت ساکت و خالی از هر ماموری به نظر می رسید و هیچ ماموری برخلاف دیروز و روزهای قبل دیده نمی شد.»


این منبع محلی به کمپین گفت:« با توجه به اینکه محل منزل مهدی کروبی در میان چنین تراکمی از سفارتخانه ها وجود دارد روزهای قبل نیروهای لباس شخصی بدون ایجاد محدودیت از سوی پلیس چندین بار بمب صوتی در خانه انداختند طی روزهای گذشته و آسایش همیسایگان را از بین برده اند و هیچ کس هم کاری نمی تواند بکند. دیروز کوجه مملو از نیروهای کلانتری بود اما امروز هیچ خبری نبود و شایعه دستگیری هم در شهر پیچیده شده است.»

بیانیه عبدالکریم سروش درباره 'شکنجه' دامادش

بیانیه عبدالکریم سروش درباره 'شکنجه' دامادش


عبدالکریم سروش، متفکر دینی و از منتقدان حکومت ایران، طی نامه شدیدالحنی گفته است ماموران امنیتی داماد او را بدلیل نسبت خانوادگی تحت شکنجه های شدیدی قرار داده اند.

آقای سروش در این بیانیه که نسخه ای از آن به بی بی سی فارسی رسیده گفته است مسئولین امنیتی حامد (داماد او) را از ده ماه پیش مورد آزار و اذیت قرار دادند.

کلیک متن کامل نامه عبدالکریم سروش: لعنت و نفرین بر جمهوری کافرپرور اسلامی

وی نوشته است: "باغ وحش ولایت، طعمه می خواست. دیوان با داغ و درفش به سراغش آمدند و وحشت ها به جانش افکندند. و دست آخر دو راهه یی پیش پای او نهادند: که یا دست از جان بشوی و یا به صدا و سیما بیا و هر چه ما می خواهیم بگوی."

به نوشته آقای سروش آنها از دامادش که اکنون در خارج از کشور بسر می برد، می خواستند در جلوی دوربین بگوید که همسرش "هرزه و هرجایی است و لذا شایسته طلاق" و پدر همسرش، عبدالکریم سروش، هم وابسته به خارج و دشمن دین است.

عبدالکریم سروش می نویسد هنگامیکه داماد او حاضر به همکاری نشد مورد شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت: "کمترینش آنکه یکشب تا صبح، برهنه در سردخانه یی، او را لرزاندند و ترساندند و ..."

آقای سروش بدنبال خشونتهای پس از انتخابات سال گذشته انتقادات زیادی از حکومت و مقام های ایران کرده است.

او چند ماه پس از انتخابات در نامه ای تحت عنوان "جشن زوال استبداد دینی" نوشت که ایران بسوی حکومتی فرادینی پیش می رود و آیت الله خامنه ای را متهم کرد که حاضر بوده "آبروی خدا برود" و "مردم به دیانت و نبوت پشت کنند"، اما به ولایت او آسیب نرسد.

'خدا نیست، به خدا قسم خدا نیست، نیست'

وی در خرداد گذشته نیز طی نامه دیگری خطاب به آیت الله خامنه ای نوشت که با صدای مردم فرمان "هبوط" او صادر شده و بهتر است خود "ردای نا باندام ریاست را از تن بیرون کند" و به مسجد کرامت مشهد که پیش از انقلاب به آن رفت و آمد داشته بازگردد.

وبسایت شخصی او چندی پیش خبری درباره حمله ماموران امنیتی به موسسه صراط در تهران که آثار او را چاپ می کند، منتشر کرد.

این سایت همچنین نوشت که برخی فرزندان او بدلیل فشارهای حکومت مجبور به ترک کشور شده اند.

عبدالکریم سروش در بیانیه اخیر خود نوشته هنگامیکه برای دلداری به داماد خود گفته "خدا از آنان نگذرد،" داماد او گفته است: "اسم خدا را نبرید، خدا نیست، نیست، نیست."


او نوشته است "دین همچون شراب است. آن چنان را آن چنان تر می کند. حیوان ها را حیوان تر و انسان ها را انسان تر" و سپس مسئولین حکومت ایران را متهم کرده که "قتل و غصب و تجاوز را تکلیف خود می دانند و برای آن حجت شرعی دارند و همین آنانرا خطرناک تر می کند."

طی نزدیک به دو سالی که از انتخابات می گذرد، بسیاری از زندانیان سیاسی و خانواده های آنها حکومت را متهم به شکنجه های روانی و جسمی زیادی کرده اند.

اما مقام های قضایی ایران همواره داشتن زندانی سیاسی و اعمال شکنجه را رد کرده اند.

آقای سروش در این بیانیه گفته است که داماد او هیچ فعالیت سیاسی نداشته و تنها بدلیل ارتباط خانوادگی تحت فشار قرار گرفته است.

او در پایان بر "جمهوری کافرپرور اسلامی ایران، لعنت و نفرین" فرستاده است.

شاهین نجفی - صانع

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شاهین نجفی بنام صانع



دانلود ادامه مطلب

ادامه مطلب ...