شیخ حسین انصاریان شب قدر چه گفت که جنجال شد؟

شیخ حسین انصاریان شب قدر چه گفت که جنجال شد؟



سخنرانی شب قدر حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان همچنان با جنجال همراه است.

رسانه ها روز چهارشنبه به نقل از سایت آینده خبری منتشرکردند که شیخ حسین انصاریان در مراسم احیای شب بیست وسوم ماه رمضان با پوزش از مردم بخاطر نارساییها گفته بود :"انقلابی که ما می خواستیم، اینها نبود"

خبرگزاری فارس روز 5شنبه با انتشار خبری نوشت که انصاریان اظهارداشته که "من به خاطر انقلاب از مردم عذرخواهی نکردم و عذرخواهی‌ام به‌خاطر وضعیت حجاب و جریان انحرافی بود".

بدنبال انتشار این دو خبر، سایتی که ناشر سخنرانی ها و نوشته های شیخ حسین انصاریان است هرگونه مصاحبه انصاریان با رسانه ها را تکذیب و بخشهایی از سخنان وی را که در شب احیا ایراد شده منتشر کرد.

براساس خبر این سایت، سخنان مزبور چنین است:

       ... ای صاحب ما، همه کاره ی ما، ای دلسوز ما، ای که در خلوت برای ناراحتی های ما گریه می کنی و دعا می کنی، دلت می خواد زودتر بیای مارو نجات بدی، دیگه برامون ثابت شد به کسی دل خوش نباشیم محبوب ما ، هممون گرفتاریم همه مشکل داریم ، معنوی که خیلی مشکل داریم ، مادی هم مشکل داریم. گره به کار هممون خورده ...به خدا قسم مردم امثال ما که هیچ توقعی نداشتیم قبل از انقلاب، اگه زندان رفتیم، اگه اعلامیه امضا کردیم ، اگه تو خیابونا اومدیم ، اگه شما رو تشویق کردیم بیاین تو خیابونا، تمام نیت مون این بود که شما دیگه مشکلی نداشته باشید، رنجی نداشته باشید ، گرانی نداشته باشید، این همه فساد دوباره به شما مسلط نشه، اما نشد ، امثال ما تقصیر ندارن ما هم برای شما خیلی ناراحتیم کاری هم دستمون نیست براتون انجام بدیم، خیلی از ما بودن دنبال صندلی نرفتن و نمی خواستن برن، الان هم هیچ گونه برنامه مادی و دنبال صندلی رفتن ندارن ، فقط ناراحتن برای شما با این که ماتقصیر نداریم. دلمون نمی خواست اینگونه بشه ، به جان امام زمان اقلا امثال مارو ببخشید ،ما نمی خواستیم به اینجا برسه کار، شما مارو گذشت کنید. الهی ، خدایا میدونی ماها  چه نیتی برای این مردم بزرگوار داشتیم،  عملی نشد، خدایا خیلی جاهای این انقلاب به دست نامحرمان افتاده ، دلشون نمی سوزه برا بندگان تو، حتما هم این مردم بزرگوار با اخلاق از این همه مشکلات پیش آمده مارو می بخشن.


منبع : خبرآنلاین