توزیع سوالات MBA به جای MBE در آزمون کارشناسی ارشد

توزیع سوالات MBA به جای MBE در آزمون کارشناسی ارشد


عده‌ای از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که پنجشنبه ۲۳ تیرماه در آزمون کار‌شناسی ارشد مهندسی و مدیریت اجرایی دانشگاه (MBE) حضور یافتند، می‌گویند در این آزمون دفترچه سوالات MBA به جای MBE توزیع شده و منابع درسی نیز تغییر کرده است. 

به گفته دانشجویان سوالات مطرح شده تنها شامل یک درس جی‌مت می‌شد در حالی که در منابع امتحانی جی‌مت، زبان انگلیسی و ریاضیات یک و دو مهندسی ذکر شده بود.

این دانشجویان بلافاصله بعد از برگزاری آزمون، مقابل این دانشگاه تجمع کردند اااما تاکنون هیچ جوابی از مسئولان برگزاری آزمون دریافت نکرده‌اند.

محمد حسن سبط معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با مهر گفته این امتحان تنها برای درس جی‌مت بوده و روال سوالات آن طبق آزمون‌های مشابهی که در دنیا برگزار می‌شود، طی شده است.

به گفته وی ملاک گزینش در این آزمون تنها درس جی‌مت است که موارد دیگر از جمله هوش، استعدادیابی و زبان انگلیسی را هم شامل می‌شود.

وی توضیحی درباره علت توزیع دفترچه MBA به جای MBE نداده است.

ابراهیم خدایی معاون فنی و آماری سازمان سنجش نیز به مهر گفته سازمان سنجش تنها وظیفه حفظ سلامت این آزمون دارد و به خواسته دانشگاه امیرکبیر تنها سوالات جی‌مت در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

آزمون کار‌شناسی ارشد مهندسی و مدیریت اجرایی پنجشنبه ۲۳ تیرماه همزمان در سه منطقه بندرعباس، ماهشهر و تهران از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است. 

منبع: مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد