«کشته شدن یک فرمانده سپاه و پنج سپاهی دیگر در عملیات علیه پژاک»

«کشته شدن یک فرمانده سپاه و پنج سپاهی دیگر در عملیات علیه پژاک»


شش تن از اعضای سپاه پاسداران، از جمله یکی از فرماندهان «سپاه علی بن ابی‌طالب قم» در جریان عملیات تعقیب و مقابله با گروه حزب حیات آزاد کردستان، پژاک، در شمال غرب ایران کشته شدند.

خبرگزاری فارس روز جمعه با اعلام این خبر نوشت که سرهنگ پاسدار عباس عاصمی، به همراه پنج تن دیگر حین انجام مأموریت در منطقه مرزی آلواتان سردشت به علت برخورد خودرو با مین کار گذاشته شده در این منطقه کشته شدند.

این خبرگزاری نام پنج عضو دیگر سپاه پاسداران که بر اثر انفجار این مین کشته شده‌اند را علی‌اکبر جمراسی، محمود احمدی‌تبار، موسوی‌نژاد، مهدی خبیر و روح‌الله صحرایی اعلام کرد.

نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز شنبه تهاجمی را علیه گروه پژاک که در پایگاه‌هایی در خاک عراق مستقر است، آغاز کرده‌اند.

گروه پژاک که علیه جمهوری اسلامی ایران می‌جنگد روز یکشنبه گذشته اعلام کرده بود که در پی تبادل آتش با اعضای سپاه پاسداران، دو نفر از نیروهای این حزب کشته و چهار نفر نیز زخمی شده‌اند.

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، دوشنبه، به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت، فرمانده نیروی زمینی سپاه، از کشته شدن ده‌ها نفر از اعضای پژاک در جریان درگیری‌های چند روز گذشته در منطقه سردشت خبر داده‌است.

محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرده بود که عملیات تعقیب و مجازات اعضای گروه پژاک «تا نابودی این گروه» ادامه خواهد داشت.

ده روز پیش، خبرگزاری های داخلی ایران به نقل از یک مقام عالی رتبه نظام، دولت اقلیم کردستان عراق را به حمایت از گروه پژاک متهم کردند در حالیکه پیش از آن، مقامات کردستان عراق از گلوله باران روستاهای مرزی توسط نیروهای ایرانی خبر داده بودند.

منبع: تابناک، بی‌بی‌سی و رادیو فردا

چنان در خشمم از پستان مانکن

چنان در خشمم از پستان مانکن

که می خواهم بگیرم جان مانکن

ندانم از چه این برجستگی‌ها
بود همواره آویزان مانکن

نگاهم گر فتد - البته سهوا-
دل و جانم شود ویران مانکن

پس از عمری عبادت بارالها!
شدم یکباره شهوت ران مانکن

گمانم طرح شیطان لعین است
که لعنت بر دل شیطان مانکن

خدا داند که می‌خواهم ببرم
به هر قیمت که باشد نان مانکن

از آن آتش که او در خرمنم زد
بسوزم دفتر و دیوان مانکن

خداوندا! مدد کن تا بگیرم
تقاص دین ِ خویش از جان مانکن

ببرم سینه‌هایش را به شمشیر
به گرزی بشکنم دندان مانکن

درآرم چشم و چارش را به انگشت
یکایک برکنم مژگان مانکن

کشم خنجر به رویش بی ترحم
بگیرم گاز سفت از ران مانکن

سپس با حفظ انواع شئونات
جر و واجر کنم دامان مانکن

بیاندازم به نیروی ولایت
خلاصه، لرزه در ارکان مانکن

پس از آن تا قیامت بار الها!
نبینی دیگرم بر خوان مانکن

خداوندا ! نگهدارم تو می‌باش!
از این شیطان سکسی! جان ِ مانکن!

خطرمرگ بیخ گوش کودکان بازدیدکننده از باغ وحش ارم

خطرمرگ بیخ گوش کودکان بازدیدکننده از باغ وحش ارم


باغ وحش ارم، که گفته می‌شود بار دیگر بیماری مشمشه در آن شیوع پیدا کرده است، بدون پاکسازی کامل از این بیماری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شیوع دوباره این بیماری در باغ وحش ارم تایید شده است و رییس سازمان محیط زیست حتی گفته از بنیاد مستضعفان به دلیل کوتاهی در پاکسازی باغ وحش تهران، شکایت کرده است.

هم اکنون دو توله شیر این باغ وحش دارای این بیماری هستند و از بینی آنها خون می‌چکد.

رضا کاشی، یک فعال محیط زیست، در این‌باره می‌گوید: «این بیماری بین انسان و حیوان مشترک و به شدت کشنده است و هنوز این بیماری در باغ‌وحش ارم از بین نرفته است. اگر کودکان به بیماری مسری "مشمشه " مبتلا شوند، حتماً می‌میرند.»

بیماری "مشمشه " سال گذشته از زمان مرگ ببر نر وارداتی در باغ وحش ارم مطرح شد که پس از آن شیرهای باغ وحش هم مبتلا به این بیماری شدند.

آقای کاشی از نگهداری این توله شیرها در اتاق زایمان باغ وحش خبر می‌دهد و می‌گوید که باغ وحش ارم دارای اتاق ایزوله نیست تا آنها را به آن مکان انتقال دهد.

یک دامپزشک هم می‌گوید حتی اگر بیماری شیرها، مشمه نباشد نشان از یک بیماری عفونی دارد.

پیمان خسروی ادامه می‌دهد: «در‌های باغ وحش در این شرایط باید به روی متخصصان و کارشناسان باز باشد نه به روی کودکانی که هر لحظه در معرض خطر هستند.»

مشمشه یا ایدز گربه‌سانان، یک بیماری مشترک میان انسان و دام است که واکسن و روش پیشگیری از طریق ایمن‌سازی ندارد و می تواند در وضعیت حاد، تنها در چند روز سبب مرگ جانوران شود.

منبع: خبرآنلاین

توزیع سوالات MBA به جای MBE در آزمون کارشناسی ارشد

توزیع سوالات MBA به جای MBE در آزمون کارشناسی ارشد


عده‌ای از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که پنجشنبه ۲۳ تیرماه در آزمون کار‌شناسی ارشد مهندسی و مدیریت اجرایی دانشگاه (MBE) حضور یافتند، می‌گویند در این آزمون دفترچه سوالات MBA به جای MBE توزیع شده و منابع درسی نیز تغییر کرده است. 

به گفته دانشجویان سوالات مطرح شده تنها شامل یک درس جی‌مت می‌شد در حالی که در منابع امتحانی جی‌مت، زبان انگلیسی و ریاضیات یک و دو مهندسی ذکر شده بود.

این دانشجویان بلافاصله بعد از برگزاری آزمون، مقابل این دانشگاه تجمع کردند اااما تاکنون هیچ جوابی از مسئولان برگزاری آزمون دریافت نکرده‌اند.

محمد حسن سبط معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با مهر گفته این امتحان تنها برای درس جی‌مت بوده و روال سوالات آن طبق آزمون‌های مشابهی که در دنیا برگزار می‌شود، طی شده است.

به گفته وی ملاک گزینش در این آزمون تنها درس جی‌مت است که موارد دیگر از جمله هوش، استعدادیابی و زبان انگلیسی را هم شامل می‌شود.

وی توضیحی درباره علت توزیع دفترچه MBA به جای MBE نداده است.

ابراهیم خدایی معاون فنی و آماری سازمان سنجش نیز به مهر گفته سازمان سنجش تنها وظیفه حفظ سلامت این آزمون دارد و به خواسته دانشگاه امیرکبیر تنها سوالات جی‌مت در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

آزمون کار‌شناسی ارشد مهندسی و مدیریت اجرایی پنجشنبه ۲۳ تیرماه همزمان در سه منطقه بندرعباس، ماهشهر و تهران از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است. 

منبع: مهر

«درگیری بین سپاه و پژاک در مرز ایران و عراق دو کشته داد»

«درگیری بین سپاه و پژاک در مرز ایران و عراق دو کشته داد»


حزب حیات آزاد کردستان، پژاک، که علیه جمهوری اسلامی ایران می جنگد روز یکشنبه اعلام کرد که در پی تبادل آتش با سربازان ایرانی در منطقه مرزی ایران و عراق، دو نفر از نیروهای این حزب کشته و چهار نفر نیز زخمی شده‌اند.

همزمان گزارش هایی از گلوله باران مناطقی از کردستان عراق توسط ایران منتشر شده است.

شیرزاد کمانگر، سخنگوی پژاک، در این باره به خبرگزاری فرانسه گفته است: «از نیمه‌شب شنبه نبرد سنگینی میان پژاک و نیروهای مسلح ایران ادامه داشته که باعث زخمی شدن برخی از افراد گروه ما شده‌است.»

وی افزود: «این درگیری بیش از ۱۰ ساعت به طور مداوم ادامه داشته و توپخانه‌های ایران بامداد یکشنبه نیز هم‌چنان در حال گلوله‌باران هستند.»

شیرزاد کمانگر مدعی شده  که «چند سرباز ایرانی در یک درگیری در نزدیکی منطقه پنجوین استان سلیمانیه عراق کشته و زخمی شده‌اند» اما هنوز هیچ منبع مستقلی ادعای وی را تایید نکرده است و خبرگزاری‌های ایران نیز تاکنون گزارشی در این مورد منتشر نکرده اند.

پایگاه خبری گروه پژاک، منظقه درگیری ها، «زلی» و «دره کوکه» اعلام کرده و نوشته که  این عملیات با شرکت چندین هزار نظامی ایران و با پشتیبانی هلیکوپتر و سلاح های سنگینی چون توپ و تانک انجام شده است.

از سوی دیگر خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا به نقل از یک مقام آگاه از «متلاشی شدن» بزرگترین مقر نیروهای «ضد انقلاب» و پژاک در منطقه خبر داده است.

این درگیری کمتر از یک هفته پس از آن اتفاق افتاد که جمهوری اسلامی هشدار داد حق خود می‌داند که به مقر گروه شبه‌نظامی پژاک در اقلیم کردستان عراق حمله کند.

پژاک یا «حزب حیات آزاد کردستان»، یک گروه شبه‌نظامی در کردستان ایران است و هدف مبارزه‌های خود را که بخشی از آن مسلحانه است، «حمایت از حقوق ایرانیان کرد در چارچوب یک نظام دموکراتیک در کشور» اعلام کرده است.

منبع: ایرنا، مردمک و رادیو فردا


خدایا محتاج دعاتم

خدایا محتاج دعاتم

رنگهای مداد رنگی، معرف شخصیت شما

برخی از روان شناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است، می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روان شناسی او باشد. مطلب زیر چکیده ای است از بررسی و پژوهشهای فراوان در این زمینه از دانشگاههای مختلف جهان که هم اکنون، انتخاب رنگهای یک جعبه مداد رنگی توسط بچه ها را نیز نشانه ای از خصوصیات اخلاقی آنها می دانند!

حال شما از داخل یک جعبه مداد رنگی، چه رنگی را می پسندید؟


قرمز
این رنگ نشانه شدت و زیاده روی است. قرمز رنگ عشق و تنفر، فداکاری و خشونت، خون و آتش و... است. کسی که به این رنگ علاقه دارد، هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد.
این گونه اشخاص، تند و سرکش و در عین حال فعال، شجاع و کمی عجول هستند.
قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران، اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود.
دو صفت ممتاز آنها خوش قلبی و حس جاه طلبی است. به طور کلی دوستداران رنگ قرمز، دارای خصوصیات متضادی هستند.


صورتی
رنگ صورتی در واقع همان قرمز است که کمرنگ شده پس اگر به این رنگ علاقه دارید، تمام صفات رنگ قرمز را البته کمی ملایم تر دارا می باشید. با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید. دیگران را خوب درک می کنید و به دلیل نشاط و شادابی تان، مورد علاقه اطرافیان خود هستید.
آنهایی که به این رنگ علاقه دارند، اغلب شکست ها، خشونتها و دشواری های زندگی را تحمل کرده اند و با مشکلات فراوان مواجه شده اند.


آبی
رنگ آبی از رنگهایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ علاقه دارید، کاملاً می توانید احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید.
ظاهر آرام شما، دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند. دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید. در خرید و پوشش لباس قناعت می کنید و به علت شرم و حیا و گاه غروری که دارید، میل دارید اغلب تنها باشید. نادانی و عدم فهم دیگران شما را کسل می کند و کسانی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند، شما را ناراحت می کنند. کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می دهید. یکی از صفات مشخص شما پشتکارتان است.


قهوه ای
اگر رنگ قهوه ای را دوست دارید، کاملاً می توان روی شما حساب باز کرد. با ثبات، شاعر پیشه و کمی فیلسوف مآب هستید. بندرت تغییر عقیده می دهید و با آنکه کمتر تصمیم می گیرید، اما هر بار که تصمیمی بگیرید، آن را به مورد اجرا می گذارید.
شما کاملاً در نگهداری اسرار دیگران قابل اعتماد هستید. میل دارید پیوسته در عالم خودتان باشید و گاهی با اطرافیان خود، رفتار خوشونت آمیزی در پیش می گیرید. در عشق هرگز بدبین نیستید.


خاکستری
این رنگ مظهر چشم پوشی از خوشی های دنیاست. کسانی که به این رنگ علاقه دارند، اغلب در زندگی احساس رضایت می کنند، خاکستری رنگ عقلاست و جوانانی که این رنگ را دوست دارند در واقع خود را هم شأن و همتراز اشخاص میانسال می دانند و در زندگی احساس بی نیازی می کنند.
اغلب کسانی که از نظر فکر و ایده به آنها برتری دارند، خیلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت.


نارنجی
رنگی است ترکیبی و آنهایی که این رنگ را رنگ دلخواه خود می دانند، اجتماعی و خوش خلق هستند و با مردم خوب رفتار می کنند.
نفوذ در این گونه افراد مشکل است. هوسباز نیستند و اگر با کسی دوستی کنند، صداقت و فداکاری دارند. اگر افراد این دسته با کسی که خصوصیات اخلاقی خودشان را داشته باشد، ازدواج کنند، سعادتمند می شوند.


سبز
رنگ سبز، طبیعت و تازگی است. اگر به این رنگ علاقه دارید، زندگی با شما آسان است. نقطه اشتراک فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ نارنجی دارید. روابط شما با دیگران بر پایه اصول و قرارداد است. دوست ندارید که در زندگیتان حوادث غیر مترقبه به وقوع بپیوندد، اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید!


فیروزه ای
دوستداران این رنگ، اسرار آمیزند و احساساتی و کارهای شخصی خود را به خوبی اداره می کنند. پشتکار دارند و با ثباتند و به نصایح دیگران در مورد کارهای خود، کمتر توجه دارند.


سیاه
این رنگ بر خلاف عقیده همگان، رنگ نومیدی و عزا نیست، بلکه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از دوستداران این رنگ هستید، مسلماً به شخصیت اطرافیان خود احترام می گذارید و برای آنکه دیگران را با ارزش و برجسته نشان دهید، از هیچ گونه کمکی به آنها دریغ نمی کنید. هرگز خود را به دیگران تحمیل نمی کنید و نظرات دیگران را نیز به آسانی می پذیرید!


زرد
رنگی اسرار آمیز و با شکوه و در عین حال سرشار از شور و نشاط! دوستداران این رنگ، یک لحظه نمی توانند در حالتی ثابت باشند. پیوسته مجذوب زیبایی ها و ظرافتها می شوند و مغرور و اجتماعی هستند. معاشرت با این گروه از افراد، لذتبخش است. آنها بیشتر به امور معنوی اهمیت می دهند. هر چند دنیای خود را نیز از دست نمی دهند.

دو نفر از متهمان قتل روح‌الله داداشی شناسایی شدند

دو نفر از متهمان قتل روح‌الله داداشی شناسایی شدند


رئیس پلیس کرج خبر داد:
1390/4/27

رئیس پلیس کرج از شناسایی دو تن از متهمان پرونده قتل روح‌الله داداشی، برنده چندین دوره از رقابت‌های تلویریونی «قوی‌ترین مردان ایران» خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ ناصر اصلانی صبح امروز دوشنبه این خبر را اعلام کرده است.

آقای اصلانی افزوده که دو نفر از متهمان شناسایی و به ارتکاب جرم خود در مورد قتل این ورزشکار اعتراف کرده‌اند.

وی همچنین از تحت تعقیب بودن نفر سوم این پرونده و توقیف یک دستگاه خودروی حامل متهمان خبر داده است.

روح‌الله داداشی که شامگاه شنبه ۲۵ تیرماه در جریان نزاع خیابانی با سه فرد ناشناس به قتل رسید متولد سال ۱۳۶۰ بود.

وی در دوران فعالیت ورزشی خود، هفت دوره قهرمانی کرج، دو دوره قهرمانی تهران، دو دوره قهرمانی ایران در رشته پرورش اندام و در قوی‌ترین مردان، یک دوره چهارم ایران، دو دوره سوم ایران، یک دوره قهرمانی کشور، دو دوره قوی‌ترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.

منبع: مهر

بشنو از گوگل پلاس

تنها خوبی گوگل پلاس اینه که عربها جونشون در میاد تا بتونن تلفظش کنن...! غوغل بلاس !!! ـ

کاریکاتور فار‌س نیوز‌ در مقایسهٔ مغز بانوان باحجاب و بدحجاب

کاریکاتور فالس نیوز‌ در مقایسهٔ مغز بانوان باحجاب و بدحجاب


عقل کوچیکه دقیقا ماله برادراس !!!

روح الله داداشی در یک دعوای خیابانی کشته شد

روح الله داداشی در یک دعوای خیابانی کشته شد



روح الله داداشی، قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است. به گزارش ایرنا، داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید. این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند. در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند. شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد. روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد. وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد